2009-05-25

ogillar detta

Var på sjukhuset idag för att träffa Maggan. Det var ju inga bra nyheter precis, mitt HbA1c hade gått upp igen och inget verkar vara bra, jo mitt blodtryck var helt okey, men det var väl det enda.

Vi tror dock båda på att något är fel eftersom mina händer och fötter svullnar under dagarna. Samtidigt går jag inte ner i vikt alls längre. Hoppas remissen till gastrokliniken kommer fram snart, eller att de får tummarna loss så jag kan få en tid.

Så nu sitter jag hemma och njuter av solen. Katterna myser på balkongen så även de mår bra.

Ska sätta mig och maila Maggan igen, mamma tipsade om ett par saker som kunde vara fel på mig så det ska jag göra nu.

Mailade även pappersbruket idag om sovplats för bröllopet. Väntar fortfarande på en hel del OSA. Konstigt att inte fler svarat än :(

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du operera dig?