2009-05-24

iia tillade (Sophie trillade)


Min vänstra hand, slog hål på huden.


Andra handen. Slog dock inte hål på denna handen, men gör lika ont för det.


Mitt högra knä, precis under knäskålen.

Jaha, Sophie slog sig idag, ONT gjorde det och gör fortfarande.

Slutade jobb 16 idag och Roger hämtade mig på Slussen. Sen hade mannen fått för sig att han skulle visa mig den hinderbana som de använt de senaste två lördagarna på kendon så det blev en tur ut till Solna och Karlbergs militärområde där hinderbanan finns. Roger hade ordnat picknick så det blev att smaska mackor och körsbär medans vi satt och såg på när alla andra tränade :)

När vi skulle gå tillbaka till bilen gick jag lite före och skulle läsa på en skylt när jag helt plötsligt slant med ena foten, eventuellt trampade på en sten, och Sophie föll pladask rakt ner i asfalten med händerna först. Det innebar att mitt högra knä och båda handflatorna tog smällen och ont som fan gjorde det.

Lotta! Ni får nästan åka ut och testa den hinderbanan någon dag, kan nog vara häftig för er träningsnördar :) Jag kan alltid sitta och heja på er *ler*

1 kommentar:

Lotta sa...

Haha det säger du! Ja det kanske man får göra då. Men hur går det med din träning?