2009-05-29

Hammerfall dag idag

Vi trodde att det skulle bli jättemycket folk idag men se så blev det inte, inte till en början iaf. Vi öppnade 15 och det var ganska lugnt med folk då. Jag gick på rast 17 och när jag kom tillbaka 17:40 var det kö långt upp till hörnet på huset, så då var det bara att ge järnet för att få in folk innan klockan 18 när vi höjde priset.

17:58 hade vi tomt i kassorna och vi var urstolta :) 18:10 kom nästa gäng med bussen och de var inte glada att priset var dubblat då för "deras buss var ju 20 min försenad", som om jag kunde hjälpa det på någon vänster. Jo men det är väl klart att vi stannar klockan just för att du ska vara här 2 min i 18 :) Se till att vara här i tid då för guds skull. Sen flöt det på ganska bra tills min dator havererade i vissa kortköp och det gjorde ju inte folk gladare precis. Men när det skedde 3e ggn ringde vi cheferna och de försökte fixa det men det hjälpte inte riktigt :)

När datorn havererade 20:40 fick jag lite nog :) Men det gick över ganska snabbt igen. Evy får en alltid att skratta så man är inte less så länge :)

Det har varit min dag idag, nu har man iaf 2 korta dagar framför sig sen långa dagar igen.

Inga kommentarer: