2009-05-26

inkompetenta...

... arbetskamrater man kan ha. Det finns få som verkligen inte borde arbeta med människor och denna personen är en sådan. Tänker försöka hålla namnet för mig själv dock :)

Men att vara kort i svaren till gästerna och vara rent ut nonchalant och otrevlig är inget som jag uppskattar. Sen att bli aggressiv mot saker jag påpekar gör inte saken lättare. Vissa saker vet jag som suttit i den kassan längre än de som precis kommit dit, ta mina tips som bra saker än något negativt. Det hjälper oss båda. Nu vet jag att denna personen inte läser min blogg då vi inte har privat kontakt men att hålla denna personen anonym känns ändå bäst.

Nej, nu är det dags att fortsätta att se på House och snart lite mat i magen.

Roger lyckades köra på och döda en duva när han hämtade mig...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars duva =(
Eller, kanske inte. För duvor är ganska vidriga. Iallfall dom som bajsar på allt och alla...

Jo, lite synd om duvan är det nog trots allt.

BessBliss's blog sa...

Stackars duva!

Lite nyfiken blir jag, kanske kan lusk ut utan att du behöver säga vem det var, men jag vet att det inte var jag iaf.