2009-05-25

Kreti låter

och Roger svarar :) Söta är dem. Kreti har fått för sig att om hon bara jamar tillräckligt länge vid förrådsdörren eller balkongdörren så öppnas dem, och voila! ibland gör de faktiskt det. Men nu ikväll när det är sovdags sker det inget och då låter hon extra mycket. Det som är roligt när hon pratar med oss är att om vi svarar så låter hon ännu mer, precis som hon ger igen på något vis.

Får försöka att spela in hennes ljud någon dag, för hon låter så sött.

Nu ska jag sova, upp i tid imorgon för att duscha och få lite vettigt gjort innan jobb. Sen blir det att jobba till 20. Hoppas Nisen och jag är på samma plats, jobbet är inte lika roligt utan henne.

Kram på er alla.

3 kommentarer:

BessBliss's blog sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
BessBliss's blog sa...

Jag jobbar till 21 imorgon så förhoppningsvis stänger jag i A, det är mysigast så. Vettu Kissie kommer imorn :D OMFG
hehehe

Anonym sa...

Vi har också katt för tillfället och han är lika dan. Han vet att om han jamar tillräckligt mycket är det någon som antingen svarar eller kommer till honom.
Han snarkar dessutom! Så sött! Det ska JAG försöka spela in nån gång ;)