2009-05-13

13 Maj

Jaha, vad har jag gjort idag då?

Roger har fortfarande feber och magont, vi tippar på maginfluensa utan allt det äckliga :) Hoppas stackaren mår bättre snart. Men han får stanna hemma från jobb resten av veckan.

Annars har jag varit ute och kört en del idag. Behövde lämna min nyckel som jag haft som student på VFU skolan så det gjord jag. Sen körde vi till Brud och Fest för att jag redan nu ville kolla på min klänning men de hade den på ett annat ställe då de hade mycket att göra och lite plats. Så istället blev det att köra till Globen och se på kostym till Roger. Blev en snygg grå kostym till honom. Körde då hem om för att hämta hans skjorta för att sedan åka tillbaka till Brud och Fest för att se ut en väst till mannen. Så han svidade om och vi hittade en snygg svart väst och plastrong som vi beställde.

Så nu blir det ändå att vänta till den 27e för att testa klänningen. Boooring :(

När vi ändå var på globen bytte vi våra P!nk biljetter eftersom hon numera inte ska spela på Hovet uten istället på Globen :)

Och vi la även på alla inbjudningarna till bröllopet, så folk borde ha dem imorgon :)

Inga kommentarer: