2009-05-29

Gårdagen och dagen idag

Blev en sen dag igår, fick stå och vänta på vakternas utplacering i 25 min! Och kan säga att då var jag inte glad.

Det känns som att det snart är dags att göra något åt rutinerna för C kassan (Där har du Cesar, humman :) ) för jag stängde 22:45 och var klar 22:55 med räkningen och jag borde ha kunnat gå kl 23:00 och inte 23:20! Hatar de kvällarna och det blir inte bättre när vi stänger midnatt.

Dagen idag kan bli hektisk, sol och Hammerfall ikväll! Ska sitta i Stora entrén och eventuellt sälja Gröna kort i köerna för att få det att gå smidigare, men det får vi se. Evy frågade iaf igår om vi ville, jag och Denise. :) Då kan vi ha lite roligt iaf :)

Nu ska jag ta på mig för att snart gå till jobb.

Fick förresten ledigt på tisdag, skönt så slipper jag ställa in sista passet med William. Har dock skrivit upp mig på extrapass 4-5 juni istället eftersom jag nu blev ledig, behöver ju timmarna!

Inga kommentarer: