2009-05-28

en lite mulen dag

trist att solen inte skiner idag. Hade ju hopapts på en mysigare dag så jag hade kunnat åka till stan innan jobbet och bara gå lite, men det lär inte ske nu.

Sitter och ser på finalen av Top chef säsong 4 och sen ska jag gå och duscha. Antar utifrån min jobbtid idag att jag faktiskt ska sitta i Cesar och det ska bli intressant, har länge velat testa mikrofonerna i den kassan.

Hehe, kommer på mig själv att gå in på bloggen ofta och bara sitta och titta på bilderna från provningen, är såååå nöjd med hur den satt på mig. Personalen tyckte jag fick en så snygg midja :) Intressant eftersom jag annars inte har den midjan, korsetten i klänningen gör verkligen sitt :) Så nu får jag inte gå ner alldeles för mycket i vikt för då kan jag få problem och speciellt behöva lämna in klänningen igen för sömnad, och det har jag inte riktigt lust att betala för.

Tack för alla fina kommentarer, har blivit lite bloggjunkie känner jag *skratt* sitter och väntar på kommentarer från er alla :) Usch, såhär kan vi inte ha det!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Att sitta och vänta på kommentarer är dumt. (men det gör jag med av nån anledning ;) )
Men då är det dags att kommentera lite, så du inte väntar förgäves!

Jag hade också tänkt gå på stan idag, men man blir inte så himla lockad av att gå ute i det här tråkiga vädret. Framförallt inte om man går själv.

Vad är cesar som du skrev om? Vad på grönan är det? För det är väl där du jobbar?

mamma C sa...

jag tycker att du var ursnygg i klänningen
Går du ner i vikt så lovar jag stå för kostnaden att sy in klänningen

Mamma