2009-05-12

Får jag sova nu?

Det är frågan på mina läppar just nu. Och det fick jag visst :)

Var uppe 6:45 imorse för att hantverkarna skulle in i lägenheten och fixa sakerna från besiktningen, Roger mådde skit så han stannade hemma och här satt vi i soffan och väntade.

När klockan blev 14 (!) ringde jag företaget och frågade när de tänkte dyka upp och fick då som svar att de skulle inte komma till oss idag. Då höll jag på att sätta i halsen! Vadå!! så de menade att den lapp vi fått, MED vårt lghtsnummer på, skulle gentligen inte hamnat hos oss. Så då var man uppe i gryningen utan anledning.

Men dum som man är stod man på balkongen 7:15 och planterade om vardagsrumsblomman. Stackaren behövde en större kruka.

Men nu ska vi gå och sova, Roger vrider sig i smärtor i soffan. Får väl ringa vårdguiden till honom imorgon.

Ska även in till Globen imorgon och byta biljetterna till P!nk då hon inte längre ska spela på Hovet utan istället i Globen :)

Natti

Inga kommentarer: