2009-06-06

Sova sova sova sova

Nu har jag hämtat Roger och tänker slänga mig i sängen för att imorgon gå upp i tid och tvätta håret innan det bär av till en heldag på jobb. Ska försöka se om jag inte kan få gå tidigare men det kan jag väl inte räkna med när jag jobbar till stängning.

Fick även remissen på min gastroskopi idag. Hatade dock tiden. Ska vara fastande 6 timmar innan undersökningen och fick inte tid förrän 15:30!!! Hur fan ska man kunna gå hela dagen utan att äta? Hade varit bättre om det varit på morgonen. Skulle till Maggan på morgonen men bytte den tiden till senare på eftermiddagen. Men det suger ändå att behöva gå hela dagen utan mat. Kommer få koppla ut pumpen för att inte gå under *skratt*

Nu tänker jag stänga av sexandet Buffy och Spike håller på med och gå o slänga mig i sängen.

Inga kommentarer: