2009-06-18

Älskar min Roger

Han sa idag att han hoppades på att min present hade kommit idag och det hade den, en postavi hade kommit till mig. Orkade inte gå och hämta den eftersom det regnade men Roger körde ner mig till posten nu för en stund sedan och när jag öppnar paketet från bluebox ligger där en vetekudde i form av ett hjärta och ett kort. På kortet står det "Du gör mig skinande glad, utan en fläck. Dock verkar du vilja ha lite bläck? Ring tatueringsmakarn, för till din gaddning ger jag dig tre lakan."

Så nu blir det till att ringa tatueraren imorgon innan jobb för att boka en tid för min gaddning :) *lycklig* Så nu blir man gaddad innan bröllopet med :)

Börjar för guds skull 13:45 imorgon! Det hade jag missat, tur jag kollade min kalender innan jobb annars hade jag suttit där kl 12 och glott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Vad roligt! Vad gulligt! =D