2009-06-09

*hostar*

Blä vad jag hatar att vara sjuk. Hoppas ni alla har roligare än mig idag.

Spelat lite WoW, eller lite är kanske en lögn, spelat de senaste 2 timmarna ser jag nu. Varit ute och skinnat och letat ore för att kunna sälja. Dragit in en hel del guld faktiskt :) Väntar bara på Roger ska komma hem så vi kan fortsätta med våra quests. Fick inte göra det utan honom, vill ju nå lvl 20 så min pet kan få talentpoints.

Ska väl försöka göra lite mat snart. Börjar bli hungrig.

Undrar lite över Nisen. Hon verkade bli lite less på mig igår :( Vet inte varför dock, men allt skojande blev kanske för mycket. Inte så lätt att veta vart gränsen går med någon man nästan precis blivit vän med. Hoppas din dag är bra idag. Såg på din blogg att det var glest med inläggen. Korta och konsisa. Sorry darling om jag gjorde något fel igår. *kramar*

Inga kommentarer: