2009-06-23

Aldrig mer

Nästa gång får de fan söva mig helt. Var ganska groggy ändå när de gjorde undersökningen men jag kan ju berätta att kräkreflexen finns kvar ändå!! Fy FAN!

Hoppas att det visar något på biopsin så jag kan få veta varför jag mår så dåligt. Just nu har jag mest ont i svalget eftersom kameran inte är den minsta och det kör de ner i strupen på en! Tro f*n att jag har ont!

Är glad att Roger hängde med för det var inte roligt att ta sig hem :(

Annars svarade inte tatueraren på telefonen så vi fick åka dit för att boka tid.
Så den 8 juli är det dags, då sätter jag min i stolen för min tatuering.
Hon ska dock inte ha grodan med sig och mindre urringning och kortare öron, annars kommer den se ut såhär fast i färg.

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow! Jätte fin! Vart kommer den sitta och hur stor kommer den bli?

Den var verkligen jätte fin!

Och krya på dig, det där lät inte alls skoj...