2009-06-05

J*vla förkylning!

Kan den inte bestämma sig för om den ska bli en förkylning eller inte för jag börjar seriöst tröttna på att gå omkring med ont i öronen, snuvig näsa, ont i halsen och allmän trötthet. Antingen eller liksom!

Annars avsa jag mig mitt extrapass idag just pga att jag tror att om jag hade jobbat idag så hade jag inte kommit till jobb mina ordinarie dagar efter för då hade jag varit däckad hemma. Det visade sig ju passa bra ändå för Roger ska ut med kendovännerna ikväll så jag ska hämta honom i stan ikväll typ och det kan jag väl masa mig upp och göra, för att sen jobba hela dagen imorgon.

Satt i Servicecenter igår eftersom jag blev rastavlösare och det var skönt för då slapp jag vara ute i regnet som man annars kan behöva vara när man löser raster. Skulle bara ha varit ute 2*40min när jag löste entrévärdarna men de löste sina egna raster då det knappt var något folk i parken. Så på kvällen blev jag nerskjutsad i Biljettcenter eftersom Gahzal inte fått någon rast och sen började jag räkna mina saker. 19:55 ringde jag växeln för att få eskort och det skulle hon fixa. När klockan var 20:10 ringde jag igen och Denise i växeln blev otroligt förvånad att de inte hämtat mig för de hade ju gått andra eskorter. Detta innebar att jag missade båten som gick 20:15 och fick istället ta den som gick 20:30. Inte hela världen men det är inte roligt att faktiskt vara klar med allt till sin sluttid (20:00) för att sedan bli bortglömd!

Nej nu sitter man här och väntar på Rogers UPS paket som ska komma någon gång mellan 9-17. Älskar att de kan vara specifika :)

1 kommentar:

BessBliss's blog sa...

mmm det är verkligen super kul.
Vi kommer nån gång mellan måndag och tisdag, mellan klockan 07 och 16. Se till att vara hemma då.

HAAATAA