2009-06-07

Oj oj oj

Vad man kan vara trött. Lång men ganska okey dag idag faktiskt.

Nu ska jag slänga mig i sängen och sova. Ska kliva över skolgården innan vi kör till jobb imorgon och faktiskt rösta! :) Så duktiga är vi.

Annars har dagen varit helt ok. Satt i SC idag med. Får väl snart be om den där utbildningen för idag fick jag hålla på med TT för första ggn och det verkade bli konstigt när jag sedan skulle räkna. Äsch, men skrev min diffrapport och gick hem :) Inte mycket att lägga energi på. Var 2 spökbiljetter konstigt och ett presentkort genom TT som stod med på 2 ställen.

Sålde även biljetter till reggaesaken som var på Tyrol. Det gick väl sådär bra när de hade insläpp från kl 18 och han spelade inte förrän 22:30 och de som gick in på Tyrol fick stanna där då den biljetten inte gällde som entré till Grönan. Tji fick dem!! GODNATT

Inga kommentarer: