2009-06-28

Gårdagen och dagen idag

Gårdagen på jobb var lååååååång. Mycket folk och 13,5 h jobbande är inte nyttigt för någon. Vi hade totalt 17500 i parken under dagen och jag vet inte var alla kom ifrån.

När jag ringde för att gå och räkna 23:30 fick helt plötsligt vakterna problem i parken och då går de inga eskorter så jag såg min kvart bara försvinna framför ögonen på mig men det löste sig snabbt så de gick med mig ändå.

När jag kom hem har vi Micke här för att vi ska köra en heldag framför varsin dator :) och vi satt och spelade tills klockan var 4 för att då sova och gå upp nu igen 11:30. Har faktiskt sovit lagom mycket, ska se om jag inte på något sätt kan få över WoW på tvn så jag kan sitta på balkongen och spela, har dock ingen direktsol där så det lär inte ge någon bränna. Dock så älskar katterna att ligga på balkongen då det fläktar lite där.

Inga kommentarer: