2009-06-10

Onsdag

och jag är glad över att vara ledig. EMD är på grönan idag och kan tänka mig alla fjortisar som ska se dem.

Nej själv har man varit med katterna hos veterinären idag och Chipsi har fått tillbaka sin bronkit så nu blir det att stoppa piller i henne igen.

Just nu sitter vi och väntar på pizzabullarna jag bakat nu ikväll. De tog bara längre tid än jag tänkt mig. Varför kan inte deg jäsa fortare!!

Nej jobb imorgon 11:30-22:45 vilket innebär att jag sitter i Stora Entrén. Lagom roligt men så blir det ibland. Sen blir det att åka till Skåne på fredag. Kortvisit, åker hem igen på söndag. Ska ner och göra provfrisyr och se hos florister vilka blommor som kan vara aktuella för min bukett.

1 kommentar:

BessBliss's blog sa...

det blir värre imorgon, 20 poliser eller mer kommer! :P