2009-06-02

Balkongen

Som lovades kommer här lite bilder på balkongen, tyvärr ser betongplattan ut som fan eftersom jord och regn inte älskar varandra. Lite andra bilder kommer med.


Andra sidan med andra balkonglådan och de 2 blommor som står på marken.

Samma hörn men med vy av ena balkonglådan

Ena hörnet med buxbum


Blomman som står på köksbordet


Blomman i fönstret i köket. Heter vandrande jude :)


De nya gardinerna i sovrummet, dock ska de hängas i väggen och inte knutna som de är nu.


Nya gardinerna i vardagsrummet. Snygga blev de.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sitter Roger och ber på den sista bilden eller? ;D

Anonym sa...

Nu när jag kollade in din blogg igen, med hopp om uppdateringar, insåg jag just att ditt senaste inlägg handlade om blommor, och jag kommenterade bara Roger...

Så jag ville bara säga att eran balkong blev jätte fin! =)
Jag älskar blommor, men tyvärr överlever dom inte så länge när jag ska ta hand om dom.