2012-08-21

Nya bilder

Då jag deppar liiiiiiite över att vi inte kommer kunna ta lite mysiga bilder på magen, Roger och mig innan damen kommer så får jag ta lite bilder från sjukan iaf så att vi har. Har även spelat in en snutt från CTG maskinen så man kan höra hennes hjärtljud.

Tog även mammas råd och skrev igår ner vad som skett under våra snart 4 veckor på sjukhuset.

Som det verkar nu så blir det igångsättning tors-fre eller måndag, men detta helt beroende på hur tillväxten ser ut på torsdag. Men varken jag eller läkaren idag (Hanna) tror att tillväxten ska vara hämmad mer än den varit hittills. Men det återstår ju att se. Risken för snitt finns ju fortfarande, om inte kroppen klarar av en igångsättning eller om inte Ameli pallar trycket. Men det är jag helt med på.

Inga kommentarer: