2012-08-24

Dagen idag, Rogers dag idag

Idag har varit makens födelsedag, som han slipper fira med sin dotter. Eller ja, han vill ju att hon ska få en egen dag :)

Han tog en sovmorgon idag och var här på sjukan runt lunchtid, då hade jag hunnit med mitt flöde och frukost samt lunch. Så han låg lite efter :)

Vi åkte och handlade födelsedagsmat på Maxi, det skulle bli tacos ikväll ju. Sen åkte vi hem till systrarna och jag somnade på soffan en stund. När jag vaknade igen så hade jag känningar vilket var intressant, men hade iofs varit och handlat så kroppen drog väl igång och sänkte mitt socker.

Det blev mumsig tacos till middag och sen ännu godare tårta som efterrätt. Hallonmoussétårta med after-eight choklad i. Så efter det så försattes jag i matkoma och magen blev stenhård, säkerligen både för maten och bebben.

Annars är det igångsättning på måndag, hur och när får vi väl se. Mer än så vet jag faktiskt inte än.

Puss på er alla! Speciellt på min make!

Inga kommentarer: