2010-05-11

Veckan

Jag börjar känna mig stressad och det måste jag sluta med, vet inte om det är tentan som snart ska göras som börjar knacka på ryggen och vill in.

Annars är det jobb imorgon och torsdag, torsdag kväll kommer mor och Tommy hit för snabbvisit. Fått ledigt från jobb på fredag och då blir det väl att åka till Skansen och kanske en vända på Grönan med för lite skoj med Roger, mor och Tommy. Sen blir det kanske att grilla på kvällen.

Sen blir det jobb igen lördag och söndag med.

Måndag måste vi kanske sätta oss med skolarbete inför utedagen på tisdag. Sen är det att börja plugga inför tentan.

I allt detta vill jag att vi ska komma iväg till Kendo SM i Uppsala. Den är helgen 22-23 maj. Jag jobbar 22 maj men vi borde kunna köra iväg morgonen 23 maj för att kunna se finalerna iaf. Får se hur det blir med det.

Tenta 25 maj, kursavslutning 28 maj sen är det "bara" jobb resten av sommaren.

Förhoppningsvis kommer skattepengarna till midsommar så jag kan börja titta på att boka hotell och flyg till London i augusti med.

Inga kommentarer: