2010-05-01

1 maj

Inga protester här inte om detta :) Men det tänker jag inte heller göra idag för en annan ska jobba hela helgen. Det är väl som alltid.

Ska anmäla min stukade fot till jobb om det visar sig att det blir värre så vill jag ha det arbetsskadeanmält.

Annars är det väl en lugn helg, verkar bli lite kyligt idag men det ska nog gå bra ändå, får se hur många som vill gå på Grönan en sån här dag. Blir väl mest turister och guldisar.

Födelsedag på måndag, hela 25 år gammal blir jag. Roger har planerat något visst men först ska jag en vända på min fältstudieskola för att ha min näst sista lektion med dem. Är sista dagen på tisdag, sen är det tillbaka till skolan som gäller.

1 kommentar:

sysbo sa...

Tänk snäckan börjar bli "gammal".... önskar att vi kunde varit hos dig imorgon!! Kram