2010-05-29

Lördag

Idag är det lördag, det är vad som sägs i alla fall. Jag ska jobba så för mig kvittar det att det är en lördag.

Har fått kvällspasset idag, vilket innebär Stora Entrén 16:30-22:45.

Sitter och lyssnar på regnet som smattrar utanför fönstret samtidigt som jag dricker en kopp te och äter en macka. Inka skuttar här sidan om mig och leker med snöret som hänger i dörröppningen. Hon hoppar en meter upp i luften och leker :)

Igår spelade Mustach på Grönan och tjo vad där var mycket folk. Satt i A kassan och slutade 20 vilket jag var glad för. Fick lösa en rast i SE på 40 och under den tiden sålde jag nästan 80 gröna kort... det är jäkligt bra från min sida *ler*

Idag är det Sommarkrysset på scenen men eftersom det regnar kan det nog bli lugnt ikväll.

1 kommentar:

sysbo sa...

Här nere har det varit uppehåll och solen vågade sig fram till slut... Kram