2010-05-30

Söndag och Mors Dag

Ringde mamma idag och grattade henne. De får flytta Mors Dag till en annan dag så man kan skicka något som kan komma fram rätt dag. De håller på och packa inför flytten så det blev inte mycket firande där inte. Ser fram emot när vi flyttar ner igen och man faktiskt kan fira såna här saker som Mors Dag och andra högtidliga tingestar utan att behöva planera det ett halvår innan... :)

Annars är det min första lediga dag på mitt så kallade sommarlov *ler* det är faktiskt skönt att inte behöva göra något speciellt idag. Hade gärna fått reda på resultatet från skolan men inget jag kan göra än att vänta på det ett par veckor till och verkligen hoppas att man klarat sig. Tror det krävs en hel del för att misslyckas men man vet ju aldrig.

Nu ska jag gå och göra mig en kopp te och se klart på Så ska det låta som jag missade i fredags eftersom jag jobbade...

1 kommentar:

sysbo sa...

Mmm jag längtar oxå till när vi kan träffas lite mer ofta och kanske bara över dagen! Att inte behöva planera så mycket... Kram