2010-05-23

Söndag


Denna söndag har varit lång. Men snart tänker jag kollapsa i sängen.

Jag gav ju Roger den briljanta idén att vi skulle köra till Uppsala idag för att se på avslutningen och finalerna av Budo SM som gått i helgen. Eftersom jag jobbade igår kunde vi inte spendera gårdagen där.

Sagt och gjort. Slutade jobba 23:20 igår. Hem och sova, upp 6:30 för att styra kosan och bilen mot Uppsala 07:15. Runt 08:10 parkerade vi utanför sporthallen och dagen började på riktigt. En heldag med kendomatcher och lite andra budosporter.

FSKA vann alla de discipliner som de deltog i. Det var lagmatcher idag och det blev en rysare utan dess like.

Efter prisutdelningen körde vi hem igen och vi stod utanför ytterdörren ganska exakt 19:15, alltså 12 timmar efter vi gick imorse.

Nu är vi sega båda två och ska snart slänga oss i sängen. Jag ska plugga lite till tentan jag har på tisdag och göra lite annat imorgon under tiden Roger jobbar.

Inga kommentarer: