2009-07-30

Nu får det vara nog

Nu orkar jag inte sitta i telefon mer idag.

Dagen började inte bra när jag insåg att vi inte hade något internet eller telefon. Lagom sur ringde jag Telia och fick sitta i kö i en timme innan jag kom fram. Han i supporten hjälpte mig så gott det gick men det slutade med att jag drog ut strömmen till routern och lät den vara av 45 min. Då fungerade skiten igen :)

Efter det ringde jag Marie och pratade om lite angående bröllopet och sen har ringandet bara fortsatt...

*Red nails där jag bokade tid för mina naglar
*Tvättbjörnen för fixa klänningen och Rogers skjorta
*Syrran för genrepet
*Pappa för genrepet och Tysklandsresan
*Mamma för övernattningen där
*Roger antal ggr bara för att jag kan :)

Och nu sitter jag i soffan halvt utslagen för att återuppta mina krafter innan Roger kommer hem och då ska vi köra till svärfar och äta middag.

Så är det någon som vill mig något så spara det till imorgon är ni snälla :)

Inga kommentarer: