2009-07-05

'Dumma kropp

Jaha det blev inga 14 timmar idag då min kropp helt gav upp runt 20 idag. Var tvungen att åka hem eftersom hela min kropp stängde av och jag hade så j*vulskt ont i HELA kroppen. Smärtan går från högra axeln ner i ryggen och upp i andra skuldran.

Kommer inte jobba imorgon och får se om jag sjukanmäler mig på måndag med och åker in till VC, tänker iaf inte sitta på akuten imorgon för att jag har en muskelinflammation. Har jag dock otur kan det vara något mer men då får jag ta det på måndag. Tröttnar på att aldrig bli helt frisk.

Roger köpte en brödmaskin på jobb igår så den testar vi nu ikväll, är ca 30 min kvar så får väl sitta uppe en stund till, ställer larmet för att ringa jobb iaf.

Annars fräser de nu 4 katterna åt varandra, men nu när vi fick ut de nya töserna ur sovrummet verkar det gå lite bättre iaf. Vi är kattvakter åt en av Rogers vänner och ska ha flickorna här en hel vecka, får se om våra egna flickor vänjer sig eller om det ska vara standoff hela veckan! Flickorna är dock inte flickor utan mer gamla tanter på 14 och 13 år :) Även om det bara är den ena som ser gammal ut. Morfar (som är en tös) ser inte ut att vara äldre än Kreti och hon är snart 2 år.

Inga kommentarer: