2009-07-05

Blä

Jag tycker inte om att ha ont. Sjukanmäld från jobb idag med och lär bli så imorgon med, ska dock ringa en kiropratktiker imorgonbitti och eventuellt sen åka till VC för koll om inte kiropraktikern hjälper.

Hoppas att kanske läkaren kan sjukskriva mig från kassajobb om det är så att det behövs så jobbet kan byta arbetsuppgift till mig, vilket kommer bli att jag få bli värd då det egentligen är det enda jag kan göra som inte stör mina axlar.

Fick lite gjort idag ändå eftersom jag fortfarande kan vara uppe och ute ett tag iaf, var på skäris och köpte lite nya skjortor till Roger och jag handlade en "resväska" till bröllopet där gästerna kan lägga sina bidrag till vår bröllopsresa. Så den har jag gjort klart, kommer bilder imorgon om jag hinner med det. Sen åkte vi till heron och lämnade en sak til lMicke för att sen åka till Krauta och köpte elfa system till badrummet så nu är där snyggt.

Tyvärr har Roger fått bära det mesta eftersom mina axlar ger upp efter en stund, fattar inte varför jag har så ont! VILL INTE!!!!

Inga kommentarer: