2009-07-01

Dagen närmar sig snabbt

Men det är så mycket som fortfarande ska göras inför 15 e augusti. Idag är OSA dagen för bröllopet och ännu saknas det ett svar och det är från min morbror även om jag till 99 procent vet att han inte tänker komma.

Suttit och skrivit ner hur många som ska sova över natten mellan 15-16 aug och vi blir en hel del som tänker stanna kvar. Så nu har jag mailat Pappersbruket om hur många rum vi behöver.

Sen mailade jag Köttessen för att berätta exakt hur många vi är så vi kanske kan dra ner lite på portionerna. Man kan hoppas i allafall.

Även mailat Lillö om hur vi ska göra om den 15e då turistbyrån sa att vi måste ta allt praktiskt med ägarna. Så nu är de mailade med.

Ska se om jag hittar en mailadress till Anna och Östanå

Nu sitter jag och ser på Gordon Ramsays Kitchen Nightmares samtidigt som jag har ont som fan i axeln, gick inte till jobb idag pga den samtidigt som jag vridigt på mig hela natten då jag mått jättedåligt. Får se om det blir jobb imorgon.

Inga kommentarer: