2011-03-14

En bra dag

Den har varit lite stressande men ändå slutade den bra.

Skola från 10 idag, satt med studiegruppen för att gå igenom tvärgruppsredovisningen vi hade mellan 13-15. Innan den hade vi ytterligare en redovisning för den inställda lektionen när det var snökaos.

Mitt under lektionen fick jag ett mail från Grönan, så ÄNTLIGEN fick jag mitt schema, så har tackat ja till ytterligare en säsong.

Fick även veta att jag blev godkänd på min förra tenta. Verkar som halva klassen var tvungen att komplettera så är ÖVERLYCKLIG att klara den. Ytterligare en att skriva till fredag dock *pust*

Får även leverans från Ups imorgon :)

2 kommentarer:

mamma sa...

Grattis till tentan!!!
Är säker på att nästa går lika bra, nu är snart mållinjen inom räckhåll
PUSS

sysbo sa...

Stort grattis till att ha klarat tentan och att du har sommaren räddad med jobb! Bra! då vet vi att vi kan komma upp "en sista sommar" till er! Kram