2011-03-22

Dagen

Det är intressant att jag faktiskt ser fram emot att gå till skolan, även om det innebär att vara där kl 8 på morgonen :) Bra kurs man måste gå på då va :)

Var i skolan idag 10:45-12:45 sen åkte jag hem för att 45 min senare gick iväg och hämtade Theo. Knällfisen själv fick hänga med en vända till Ica innan vi gick hem, passade på att köpa ngt barngodis som var majsgodis med morotssmak till honom. Äppelbitarna jag hade med ville han inte ha, men han var rent orange om munnen när vi kom hem efter alla sticks :)

Hans mor uppskattade dem med så lär väl få köpa fler såna under tiden med honom :p

Annars väntar jag på att Roger ska komma hem, han fick jobba över lite eftersom de ska vara klara med renoveringen imorgon och att han var och lagade sin tand (temporärt) innan.

Inga kommentarer: