2010-10-11

Tjolahopp...

...så här på morgonkvisten. Har ett par fåglar som kvittrar utanför balkongen och katter som jamar och busar här inne. Så det är som det brukar i La casa de Friberg. :)

Ska snart iväg till skolan för lektion, om än det är en kort dag (10-12) så tar det 40 min dit och lika lång tid hem *doooh*

Men sen ska jag hem och skriva klart min VFU- rapport om veckan jag var på praktik, lär inte ta så lång tid men man ska göra det med och det är väl där skon klämmer just nu :)

Annars jobbade jag på handbollen igår, det är skönt med ett jobb där man egentligen inte gör så mycket och får betalt. Vi är där 1 timme innan match, sätter upp lite skyltar, visar bortalaget till sitt omklädningsrum, hänger lite... jag och en tjej till hamnar oftast i kassan så sen står vi där och hänger tills första halvlek är färdigspelad för då stänger kassan. Under pausen räknar vi av kassorna sen gör vi ingenting under andra halvlek = titta på matchen eller snacka skit, efter matchen sopar vi rent gångarna och sen går vi hem. Så ca 3 timmar då vi jobbar ungefär 1-1,5 av dem :) Men vem klagar. Älskar ju handbollen och får man se matcher så säger inte jag emot

Inga kommentarer: