2010-10-19

Sängen

Sitter just nu i sängen och skriver detta inlägg. Har precis kommit hem från glada skratt och rop från puben i stan. Tror aldrig att de i baren sett så många svenskar som på engelska leker en mattelek! Det spårade ur där ett tag när töserna började bli småbedruckna men roligt som fan har vi haft. Knappt så jag har någon röst kvar.

Åkte hem 22:30 eftersom den bussen faktiskt gick hela vägen hem till oss om man bad om det, så slapp jag och Lorena gå de 15 min i uppförsbacken som jag pratat om. Både för backen och för vår säkerhet faktiskt även om det är lugnt här uppe. Man vet ju aldrig.

Stannar vi i stan längre än till 23 någon dag blir det att gå hem i en större bunt eller ta taxi ett par stycken. Tror inte en taxiresa från stan och hit här kostar mer än 4 pund. Det är ganska överkomligt om man är minst 2 och jag och Lorena hänger ju ihop iom att vi är grannar.

Nu ska jag sova, en dag imorgon med som de säger. Tråkigt att Roger hann somna men måste tänka på att ni ligger 1 timme före mig *ler*

Inga kommentarer: