2010-02-02

Jaha

Ibland undrar man.

Mamma skickade ett sms om att hennes farmor gått bort inatt, bara så att jag visste... hur tänkte hon nu?

Inte för att jag träffat hennes farmor på många år men tog faktiskt illa upp när man bara får ett sms, vad har hänt egentligen? Mamma och jag har alltid stått varandra nära men på den senaste tiden har hon inte ringt, utan skickat sms istället. Vad har jag gjort för att tappa kontakten med min mor?

Finns säkert en jättebra förklaring men just nu vet jag ingenting. Får till och med höra saker om mamma från PAPPA som borde vara den sista personen som får veta något iom situationen som råder.

Får se om mamma ens läser detta eftersom hon själv sa var att hon inte läser min blogg längre för att det får hennes hjärta att göra ont när hon läser den, händer det så mycket skit i mitt liv eller vad är det som gör ont att läsa om? Eller gör det ont av en annan anledning?

Nu ska jag ställa mig i duschen så man kan lukta gott igen

Inga kommentarer: