2010-02-03

Farligt


Man ska inte umgås runt människor som har barn, ska ha barn eller planerar att få barn snart. Det gör mig bara deprimerad. Synd att jag måste gå klart skolan OCH ha ett jobb innan Roger tänker "tillåta" mig att bli gravid. Vill ha barn NU. Vill inte vänta...

Visst ekonomin ser väl inte så bra ut just nu men inte kommer den se ut så för all framtid och det tar iaf 1 år innan det isf kommer en liten en, jag vill bara inte känna att jag är den sista i hela vida världen som får bli mamma, för det är så det känns idag.

Plugga kan jag göra ändå känner jag, skriva examensarbete med en liten på armen *ler* hade väl varit mysigt...

*skaka av* nej fokus Sophie, MEN JAG VILL JUUUUEEEEEEE... *blä* *morr* *suck*

1 kommentar:

Viktoria sa...

Nu är ni ju gifta, då borde du ju få ett litet barn :) Oh så mysigt...