2009-10-15

Torsdag

Jaha, idag är det torsdag. Varit skönt att få sova lite längre idag.

Roger körde iväg med bilen denna morgonen med för att få bytt vindruta då han fick ett rejält stenskott på den när han hämtade mig på skolan i tisdags. Det sprack och fortsatte spricka när vi körde hem, så den får vi bytt idag.

Ska kanske till Annie och Walle idag för att se om man kan hjälpa till med deras omöblering av sin lägenhet, men ju mer jag läser om vad de ska göra desto mindre tror jag att jag kan hjälpa till då de redan verkar fixat allt och har en bra aning om hur de vill ha det. Men får väl se vad de säger. Jag älskar ju att inreda och har så många tankar om det, hade gärna jobbat med det men se det kan jag ju inte göra eftersom jag ska arbeta som lärare.

Nej om man kanske skulle väcka Roger.

Inga kommentarer: