2009-10-16

Duktig idag

Idag har jag varit duktig, eller iaf produktiv.

Mamma har ett tag velat att jag skulle kolla på om jag kan få influensavaccin då diabetiker är i största riskzonen i skåne. Satt och läste artikeln på DN om stockholmsområdet och insäg att Carema i Farsta erbjöd gratis vaccinering till riskgrupperna. Så jag åkte sonika ner dit och fick vaccinerat mig :) Så nu ska jag väl inte behöva oroa mig för det på ett tag, ska dock dit igen om 3 veckor för att få nästa dos. Ska bli intressant och se om jag åker på biverkningarna.

Sen gick jag förbi djurklinken så jag flyttade över töserna dit och bokade tid till Chipsi för sin bronkit. De trodde att hon kanske hade astma dock.

Åkte efter det till Willys för att handla inför imorgon. Så nu står det en massa tacossaker i vårt kök :)

Inga kommentarer: