2009-10-12

Hemtentan

Jaha, här får man för att man planerar sina studier. Ska lämna in en hemtenta imorgon och vi har haft mängder att göra då vi läst 2 moment parallellt med varandra men det har bara varit och ta sig i nacken och göra det man ska.

Lämnade in en stor gruppuppgift i torsdags och hade då alltså ett par dagar på oss att skriva en hemtenta på 2-3 sidor om mångfald. Det var väl lugnt tyckte jag och jag skrev den nu i eftermiddags.

Fick ett mail av vår lärare dock timmen senare där det stod att då många inte hann bli klara fick vi förlängt tiden med en hel dag. Så j*vla svårt är det inte att skriva 3 sidor om mångfald. Det finns ju inget annat vi pratar om för guds skull!! :) Men min är iaf klar så jag tänker lämna in min imorgon, inte lönt att sitta på den 1 dag till bara för att. Dock måste jag läsa min bok till imorgon så nu funderar jag på att gå o lägga mig i sängen och faktiskt läsa lite.

Inga kommentarer: