2009-10-06

*morrar* åt posten

Fick idag veta att både syrrans och mammas foton de fått på Roger och mig hade gått isänder under postens färd, så nu måste vi beställa nya till dem. Det är inte hela världen men man kan ju undra om posten kastar frisbee med paketen.

Visst, man ska paketera dem väl men de behöver väl inte ta i så att glaset/plasten i ramen går i miljoner bitar?

Så lite lagom irriterad är jag för det.

Annars har hela denna dagen gått till skola (9-12) och sen hem för att skriva analys, den har dock bara fortsatt vara i punktform då det står helt stilla i min hjärna om vart jag ska börja. Fick dra igenom mina grammatikböcker för att hitta bra begrepp, men ska nog lösa det imorogn. Ska ju ses i gruppen för att skriva det allmänna så borde ha tid där att skriva ihop något, annars får jag göra det imorgonkväll, det är ändå min analys så det är mitt ansvar. Har även den skriftliga uppställningen att klura ut eftersom jag nog inte kan ställa upp den som jag gjort med den andra. Men jag lämnar allt till imorgon, min hjärna orkar helt enkelt inte mer för ikväll.

1 kommentar:

Humman sa...

Jag håller tummarna för att du lyckas lite bättre med skrivandet imorgon =)

Och dumma posten som tog sönder paketet... =/