2009-10-05

Måndag

Jag har en känsla i kroppen som gör att jag känner mig rastlös men oavsett vad jag gör så hjälper det inte. Det lixom "pirrar" i kroppen och det kliar i fingrarna. Kan någon berätta varför.

Annars idag så var jag hos Annika idag, vi letade information till morgondagens redovisning, som jag måste renskriva så jag vet vad jag ska säga :)

Sen fortsatte jag skriva på min performansanalys, det går lagom bra måste jag säga. Måste ändra i min transkription med, så alla Annikas *mmm* kommer med på rätt plats, vilket är ett litet pilleri.

Men efter seminariet 9-12 imorgon är det raka vägen hem för att fortsätta skriva. Fördelen är att Roger åker på sin japansklektion imorgon kväll så jag får ett par timmar till för att plugga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker det är jättesvårt att komma igång att plugga om någon annan är hemma. Även fast man kanske inte umgås när man är hemma tillsammans, går det inte att plugga. Då hittar man lätt andra saker som "måste" göras... Så är det för mig iallafall.
Skönt att du får lite ensam pluggtid i kväll =)