2011-04-13

Trött kvinna

Japp det är jag.

Först skola idag och sen lallade jag till Rogers jobb och gästade honom en stund innan jag gick och åt lunch på Bamboo Palace. Ska säga som så, jag äter INTE tillräckligt mycket för att betala 95 kr för kinabuffé men det var satans gott.

Sen åkte jag spårvagnen ut till Grönan för min återvändarutbildning. Samma som man gjort de senaste somrarna och det blir lätt tjatigt men vi måste göra den.

Sen blev det lite snack med de andra kassörerna och värdarna som var mycket mer värt eftersom man kunde diskutera lite saker som vi kanske inte gör under sommaren.

Roger var snäll nog och hämtade mig så nu ska jag gå o sova och ta en välbehövlig sovmorgon imorgon (minst till halv 9) och sen skriva en skoluppgift och läsa litteraturen till fredagens skola.

Sen är man ju nästan ledig hela nästa vecka :) Är ju PÅSK!! :)

1 kommentar:

mamma sa...

Hoppas du sovit gott!!
Skönt med lite vårledigt och en trevlig resa till GBG efter en lång vinter för SEN är det nya tag med gammal tenta eller hur???

Pussar från mamma