2011-04-09

Otrevligt värre



Vaknade idag med världens ont i halsen och en släng av feber (ja, en släng :) ) så nu jagar jag jobbet eftersom jag skulle jobbat på handbollen idag och känner mig inte riktigt i form för det, men hur många jobbar en helg?!

Så lämnat meddelande hos 2 av mina chefer och även mailat han som har hand om oss på djurgården och hoppas någon av dem ser att jag inte kommer till jobb idag... annars får jag väl ta den smällen, men vem mer kan jag ringa?! Påven kanske, men han kan nog inte hjälpa mig...

Ska ta en värktablett till och en kopp te och mysa ner mig i soffan typ eller om jag ska lägga mig i badet... *hmmmm* dessa svåra val!

1 kommentar:

mamma sa...

OJDÅ verkar vara en riktigt besvärlig halspina eftersom du inte klarade av att gå till jobb
Hoppas du piggnar till snart PUSS