2011-04-05

Ovanligt?

Jaha, underkänd på tentan jag lämnade in i svenskan. Men inte riktigt förvånad eftersom tanten som har kursen är lite nazi om att ALL kurslitteratur ska vara med och det gör att mycket blir orelevant. Sen har jag råkat haft åsikter I tentan och inte i diskussionen så det underkände hon mig med för. La inte heller ner hela min själ på den eftersom Kreti blev dålig mitt i den veckan med som den skulle lämnas in, så hade inte fullt fokus på tentan kan man väl säga.

Men med tanke på att jag precis blev godkänd på förra så får man undra vad som krävs för att få ett A. Skriva egen bok om ämnet kanske på 6 sidor?!

Så nu får jag skriva om den innan sommaren. Den får dock vänta till efter påsk eftersom jag har en del att göra på matten.

2 kommentarer:

mamma sa...

Snälla du, du borde veta vid detta laget att tentor inte skrivs för att man ska lära sig något utan för att läraren ska bli nöjd
Se till att få den gjord snabbt så den är ur världen!!!

Puss

Sophie sa...

Nej, man kan tycka jag borde lärt mig, men samtidigt så borde skolan förstått att jag inte fungerar så :)

Väntar på svar från läraren... så det får vänta till efter påsk