2011-04-02

Tha weekend

Då var det helg igen. Det börjar kännas tjatigt att skriva det, men återkommer ju en gång i veckan :)

Lyckades försova mig igår så det blev ingen skola för mig, men det var skönt att sova :) Så det blev lite pluggande hemma istället och messade Roger om vi kunde handla när han kom hem, vilket han motvilligt ville men var tvungen till :)

Fick dock veta efteråt att han hade haft en hektisk dag på jobb och mitt mess gjorde visst inte saken bättre ;) Men mat måste vi ha *ler*

Blev pizza till mat och persikor och päron till efterrätt, det var gottit. Speciellt när man gör pizzan själv. Blev en rund pizza med kalkonskinka, champinjoner, räkor och ananas. Roger bytte ut ananasen mot oliver. Den mannen tål inte ananas och inte jag oliver :) Så win win för oss båda :p

Idag är Roger på träning och jag sitter här hemma och dricker en kopp te samtidigt som katterna har jamningsmaraton och går sin matte på nerverna!

Ikväll blir det nog att spela lite CoD och sen se på Körslaget. Får se om jag orkar gå ner till centrum sen med (regnar juuu) och hämta mitt paket på posten.

Tjo tjim på er alla!

Inga kommentarer: