2010-01-22

uppdatering

varit dålig på att skriva den senaste tiden, det har varit mycket i livet som gjort att jag inte orkat/haft tid att skriva.

Skolan har iaf börjat igen även om det var osäkert på om jag fick fortsätta och det är det fortfarande, har lite omtentor att göra men det ska nog gå bra. Csn är väl nästa problem, saknar ju poäng för att få mina pengar men det löser sig när tentorna är godkända. Tills dess får jag hoppas jag hittar lite extrajobb så lite pengar kan komma in iaf.

Ikväll ska jag på återträff på Grönan, ser fram emot det.

Annars är det full rulle nästa vecka.

- lördag: Se på bowling på fm
- söndag: städa hemma och få undan det sista, ev plugga lite
- måndag: Intervju för jobb som publikvärd handboll på fm, sen hem och plugga
- tisdag: studivägledaren fm, sen kursledaren inför kommande terminer, sen lektion 13-16
- onsdag: till barnmorskan för att få nytt recept
- torsdag: skola
- fredag: *pustar* helg igen kanske

2 kommentarer:

Unknown sa...

Barnmorskan? Vad ska du göra där? Väntar ni bebis!?
Kram!

Sophie sa...

Hehe nej Annie, jag ska ha nytt recept på p-piller :)