2010-01-31

Tv och Ica Maxi

Sitter i soffan där jag ser på Em finalen i handboll mellan Frankrike och Kroatien. Druckit en kopp te och smaskar på chilinötter och vindruvor *mumma*

Det är en fröjd att ha fått köpa nytt te, söderblandning for the win all the time, finns inget bättre än äkta söderblandning köpt på Hornsgatan i stan.

Vet inte om vi någonsin kommer storhandla på Ica Maxi igen, det som normalt brukar gå på 1000-1200 kr gick idag på 1800 kronor!! Iofs fick vi en 10 % rabattkupong så det gick tillslut på 1600 kronor men det är ändå 400 kr mer än vi brukar handla för. Så nej inte mer handlande där inte, blir att stanna på Willys.

Roger hade lite dåligt samvete för en stund sedan då han ville gå och bada men ville inte att jag bara skulle sitta och inte göra något men när jag då sa att jag ju skulle se på finalen i handbollen försvann det dåliga samvetet och nu plumsar han i badet, inte mig emot, det är skönt med en stund själv och bara titta på tv. När finalen är slut ska jag göra mat till oss, det blir faktiskt tacos idag, lätt och gott!

Puss på er alla, ni få som läser min blogg vill säga.

1 kommentar:

Viktoria sa...

Oh, finns inget bättre än att köpa té. Jag trodde det skulle finnas grymma tesorter här i Kina. Men icke, finns jasminte och vanligt grönt..