2009-09-20

Söndag

Ibland är man en glömsk dotter. Min syster skrev till mig runt 23 igårkväll på msn och undrade om jag inte glömt bort pappa som igår då. Jo visst hade jag det! Han fyllde ju år!!

Så snabbt fick jag tag i telefonen och ringde, inget svar.. Fan tänkte jag, vart kan han vara så sent på kvällen. Men sekunden efter ringer han och då har de gått och lagt sig *oopps* Men jag får gratta honom iaf och be om ursäkt att jag glömt hans viktiga dag då jag jobbat och helt glömt det. Det var inte större skada skedd iaf, så nu får jag vänta till löning och skicka ner något fint till honom.

Ska bara inte glömma mammas födelsedag om en vecka bara :)

Nu väntar jag på att äggen ska bli klara så jag kan äta lite frukost sen ska jag ge mig på att städa lite och läsa lite inför skolan imorgon...

Inga kommentarer: