2009-09-13

*bläää*

Nu är det en sån dag igen, fick som tur var sluta redan 16 idag. Pallar verkligen inte mer nu. Ska ta mig en funderare i veckan om hur jag vill ha det framöver...

Det är inte så allvarligt som det låter dock *ler*, men ändå...

Är seg i heeeela kroppen och förkylningen har väl äntligen bestämt sig för att bryta ut så nu väntar jag bara på resten.

När jag slutade var Roger på götgatan så gick upp där och mötte honom. Han hade varit och sett på F1 som gick idag... sen köpte vi pizza med oss hem och satt i soffan och bara var.

Nu ska jag gå och borsta håret (är nyduschad) och sen gå och sova, skola imorgon. Ska möta en av mina grupper imorgon innan föreläsningen, får se hur jag mår efter mötet bara... momentet där är ju frivilligt så mår jag inte bra åker jag hem innan den börjar, men det får vi se imorgon.

Godnatt!

2 kommentarer:

mamma C sa...

Nygift och livet är BLÄÄÄ!!!

sysbo sa...

Krya på dig gumman! Vill ju att du ska må bra på en månadsdagen!
En present är på väg till er, att öppnas imorgon.... (Hoppas posten håller leveranstiden) Kram från äldsta svägerskan i Krstd