2009-09-26

Fredag

Jaha då var det fredag igen, eller enligt klockan är det faktiskt lördag nu.

Idag har det inte skett så mycket. Åkte och handlade mat när Roger kom hem, sen gjorde Roger våfflor till oss som mat och sen har vi spelat WoW.

Det har väl varit vår fredag. Vår lördag ser lite annorlunda ut. Nu ska vi sova för att sen upp igen och åka ut till Heron City där Nanne spelar kl 15. Sen ska vi väl hem igen för Roger ska ut med kendofolket och festa. Jag ska leka chaufför verkar det som. Så får väl se hur länge jag måste hålla mig vaken imorgonkväll.

Ingen som vill underhålla mig här hemma? Bjuden på Lottas fest men får se om jag orkar det, har egentligen ingen lust att gå hemifrån men man vet aldrig om jag ångrar mig, vem vet, Misan kanske knackar på dörren. Hon ville ju hålla mig sällskap iaf. :)

Inga kommentarer: