2009-09-26

Lördag

Hemskt rent vad jag kör med dagar som rubrik, har jag verkligen ingen fantasi?

Dagen idag har varit händelserik.

Började med att ta lite sovmorgon, bara för att vi kunde. Åkte till skärholmen för att äta frukost, det var mysigt...

Sen åkte vi till djurbutiken för att fixa ny vattenskål till flickorna, köpte även nya matskålar till dem, även om inte de bryr sig nämnvärt.

Sen åkte vi till Heron för att mingla lite innan vi skulle se Nanne. Satt i fikarummet på Rogers jobb medan vi såg helikoptern landa som hon anlände i. Har en del bilder på det och även den spelning hon hade. Fick signerat hennes nya singel med så den ska väl in i något album så jag kan spara, börjar få lite autografer nu att spara.

Nu sitter vi och spelar WoW eftersom Roger mådde dåligt så han bestämde sig för att stanna hemma från festen.

Har även lagat lite Tikka Masala att frysa in, ska bara göra lite ris till det... så har man mat iaf till skolan om jag får långa dagar. Det är inget Roger äter så får göra det till mig själv :)


Nanne anländer med helikoptern.


Hon sjöng 3 låtar. (Otacksamhet, avundsjuk och håll om mej)


Hennes nya singel.

Inga kommentarer: